من دوست دارم...

دنــــــیـــــای مــــن بــعــد از تــــو نــابـــوده...

من دوست دارم...

 

من دوست دارم

تو را

پاییز را

قهوه را

سیگار را

اکنون کنارم هست پاییز ، قهوه ، سیگار

اما تو …

 

عکس هایی از فصل زیبای پاییز



نظرات شما عزیزان:

زی زی
ساعت20:07---6 مهر 1392
ااااااااخی وب نازی داری گلم اپم بیا سربزن منتظرمااااا@ };-

نازنین شاعر
ساعت23:18---3 مهر 1392
عشق زندگی میبخشه...عذاب نمیده! اگه عذاب کشیدی یکم فکر کن شاید عشق نبوده

reza
ساعت22:57---2 مهر 1392
کثـــــیـف ترین چاپـــــــــــلوسی...

زمانـــــی ایستـــــــ که...

مـــــردی بخـــــــــاطر طبیعی تریـــــــن نیـــــــازش...

به دوروغ به معـــــــــصومی بگوید:..

دوســـــــــــــتتــــــــــ دارمــــــــ...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:, ساعت 18:51 توسط مریم.... |